1.Հետևյալ հատուկ անուններից ածականներ կազմել.
Եվրոպա-եվրոպական, Ամերիկա-ամերիկյան, Հայաստան-հայաստանյան, Եգիպտոս-եգիպտական, Ալպեր-ալպիական, ալպյան, Նոր Զելանդիա- Նոր Զելանդական, Պարսկաստան-պարսկական, Մոնղոլիա-մոնղոլական, Հնդկաստան-հնդկական, Գերմանիա-գերմանական:
2.Հետևյալ հոմանիշներն ըստ աստիճանականության դասավորել.
ա) սարսափ, երկյուղ, վախ, սարսուռ – վախ, երկյուղ, սարսուռ, սարսափ
բ) փոթորիկ, զեփյուռ, քամի, հողմ- զեփյուռ, քամի, փոթորիկ, հողմ
գ) աղերսել, աղաչել, խնդրել, թախանձել, պաղատել- խնդրել, աղերսել, աղաչել, թախանձել, պաղատել
դ) փրփրել, բարկանալ, մոլեգնել, զայրանալ, կատաղել- բարկանալ, զայրանալ, կատաղել, փրփրել, մոլեգնել
3.Վերականգնել հետևյալ բառերի առաջին անհնչյունափոխ ձևերը.
Ռմբակոծել- ռումբ, սրճարան-սուրճ, կնքել- կնունք, մտամոլոր-միտք, վիրաբույժ-վերք զինագործ-զենք, ըմպանակ-ումպ, գրադարան-գիր, ընչաքաղց-ինչք, կապտավուն-կապույտ:
4.Փակագծերում գրված բառը գրի´րպահանջվող ձևով:
4.Փակագծերում գրված բառը գրի´րպահանջվող ձևով:
Իրադարձություններով աոավել հարուստ,ճամփորդություններից մեկը կապված է հանիրավի մոռացված Լա Կոնդամինի անվան հետ: Այդ ֆրանսիացին արկածներովլի իր կյանքն սկսեց որպես զինվոր, սակայն շուտովծաոայությունը թողեց՝ ռազմական կարգապահությանհանդեպ մեղանչելու պատճառով: Երեսուն տարեկանումՖրանսիայի ակադեմիայի քիմիկոսի պաշտոն էր վարում: Քիչ անց նրան Պերուում ենք հանդիպում՝ աստղագիտականչափումներով Երկրի սեղմվածությունը որոշելունպատակուներով : Այդ աշխատանքներն ավարտելուց հետո պիտի իր գործին դառնար, սակայն, փոխանակ ընկերներիհետ նավ նստեր, Լա Կոնդամինը որոշեց արևմուտքից արևելք կտրել-անցնել Հարավային Ամերիկա մայրցամաքը, որն այդ ժամանակ դեռ բոլորովին ուսամնասիրված չէրեվրոպացիների կողմից:
Կուսական անտառի լիանաների հյուսվածքը խճողված թավուտները կացիններով կտրատելով, Լա Կոնդամինն իր փոքրիկ ջոկատով հասավ Չիմչինե գետի հովիտը: Այնտեղ ճամփորդները լաստանավով հյուսեցին ջրապտույտներովև ջրվեժներով հարուստ Ամազոնկա գետը ևշարունակեցին իրենց ուղին: Շուտով ալիքները լաստանավիվրայից քշեցին-տարան արշավախմբի ամբողջ հանդերձանքը:Մի քանի տեղ գետի հունը նեղանում էր, և ջրի ամբողջ զանգվածն ահեղ որոտից ներքև էր սուրում վայրի կիրճերով:Հետո նրանց առջև բացվեց մի նոր, երբևիցե չտեսնված աշխարհ:Լողում էին ծովի պես անծայրածիր ջրային տարածությանմեջ, միայն թե ջուրն անուշահամ էր ու բաժանվումէր ճյուղերի,գետախորշերի, գետաբազուկների: Մի տեղ էլ լաստանավը քայքայվեց, հարկ եղավ փոխելու:
Երբ մի օր Լա Կոնդամինն ու իր ուղեկիցները հայտնվեցին,նրանց ծանոթները թերահավատությամբ աչքերն էին տրորում, չէ՞որ նրանց մեկնելու օրվանից չորս ամիս էր անցել:Արևադարձային անտառներով չորս հազար կիլոմետր անցնելը հեշտ չէ, նրանց արդեն զոհված էին համարում:
5. Ընդգծիր այն բառերը, որոնցում կա
Կուսական անտառի լիանաների հյուսվածքը խճողված թավուտները կացիններով կտրատելով, Լա Կոնդամինն իր փոքրիկ ջոկատով հասավ Չիմչինե գետի հովիտը: Այնտեղ ճամփորդները լաստանավով հյուսեցին ջրապտույտներովև ջրվեժներով հարուստ Ամազոնկա գետը ևշարունակեցին իրենց ուղին: Շուտով ալիքները լաստանավիվրայից քշեցին-տարան արշավախմբի ամբողջ հանդերձանքը:Մի քանի տեղ գետի հունը նեղանում էր, և ջրի ամբողջ զանգվածն ահեղ որոտից ներքև էր սուրում վայրի կիրճերով:Հետո նրանց առջև բացվեց մի նոր, երբևիցե չտեսնված աշխարհ:Լողում էին ծովի պես անծայրածիր ջրային տարածությանմեջ, միայն թե ջուրն անուշահամ էր ու բաժանվումէր ճյուղերի,գետախորշերի, գետաբազուկների: Մի տեղ էլ լաստանավը քայքայվեց, հարկ եղավ փոխելու:
Երբ մի օր Լա Կոնդամինն ու իր ուղեկիցները հայտնվեցին,նրանց ծանոթները թերահավատությամբ աչքերն էին տրորում, չէ՞որ նրանց մեկնելու օրվանից չորս ամիս էր անցել:Արևադարձային անտառներով չորս հազար կիլոմետր անցնելը հեշտ չէ, նրանց արդեն զոհված էին համարում:
5. Ընդգծիր այն բառերը, որոնցում կա
-ակ վերջածանցը:
Մահակ, սոխակ, գնդակ, բանակ, գիտակ, գրտնակ, բռնակ,կատակ, թիակ, հատակ, սահնակ, վահանակ - գնդակ, գիտակ, բռնակ, թիակ, վահանակ:
Մահակ, սոխակ, գնդակ, բանակ, գիտակ, գրտնակ, բռնակ,կատակ, թիակ, հատակ, սահնակ, վահանակ - գնդակ, գիտակ, բռնակ, թիակ, վահանակ:
-որդ վերջածանցը:
Հինգերորդ, անձրևորդ, դիտորդ, որսորդ, չորրորդ, առաջնորդ,վարորդ, գնորդ- հինգերորդ, դիտորդ, չորրորդ, առաջնորդ, գնորդ:
-ուկ վերջածանցը:
Բազուկ, մժղուկ, ձագուկ, մանուկ, բամբուկ, թզուկ, տաղտուկ,հորթուկ, քերուկ- մժղուկ, ձագուկ, թզուկ, հորթուկ, քերուկ:
-գին վերջածանցը:
Էժանագին, գլխագին, ուժգին, ցավագին, փրկագին, սրտագին,թախանձագին, թանկագին- ուժգին, ցավագին, սրտագին, թախանձագին:
-եղ վերջածանցը:
Ասեղ, զորեղ, տաշեղ, գունեղ, մարմնեղ, պղպեղ, համեղ,տունուտեղ- զորեղ, գունեղ, մարմնեղ:
Հինգերորդ, անձրևորդ, դիտորդ, որսորդ, չորրորդ, առաջնորդ,վարորդ, գնորդ- հինգերորդ, դիտորդ, չորրորդ, առաջնորդ, գնորդ:
-ուկ վերջածանցը:
Բազուկ, մժղուկ, ձագուկ, մանուկ, բամբուկ, թզուկ, տաղտուկ,հորթուկ, քերուկ- մժղուկ, ձագուկ, թզուկ, հորթուկ, քերուկ:
-գին վերջածանցը:
Էժանագին, գլխագին, ուժգին, ցավագին, փրկագին, սրտագին,թախանձագին, թանկագին- ուժգին, ցավագին, սրտագին, թախանձագին:
-եղ վերջածանցը:
Ասեղ, զորեղ, տաշեղ, գունեղ, մարմնեղ, պղպեղ, համեղ,տունուտեղ- զորեղ, գունեղ, մարմնեղ:
6. Բառաշարքում առանձնացնել հոմանիշ բառերի վեց
զույգ:
ա) Գոտեմարտիկ, բերկրանք, դշխո, գորով, սեթևեթանք, երաշխիք,հրճվանք, ըմբիշ, նազանք, խանդաղատանք, թագուհի, գրավական:
բ) Արահետ, երասան, անրջանք, հարգանք, դրախտ, աղջամուղջ,սանձ, իրիկնաշաղ, երազանք, շավիղ, եդեմ, ակնածանք:
ա) Գոտեմարտիկ, բերկրանք, դշխո, գորով, սեթևեթանք, երաշխիք,հրճվանք, ըմբիշ, նազանք, խանդաղատանք, թագուհի, գրավական:
բ) Արահետ, երասան, անրջանք, հարգանք, դրախտ, աղջամուղջ,սանձ, իրիկնաշաղ, երազանք, շավիղ, եդեմ, ակնածանք:
ա) Գոտեմարտիկ- ըմբիշ, բերկրանք- հրճվանք, դշխո-թագուհի, սեթևեթանք-նազանք, երաշխիք-գրավական, գորով-խանդաղատանք:
բ) Արահետ-շավիղ, դրախտ-եդեմ, աղջամուղջ-իրիկնաշաղ,
երազանք-անրջանք, երասան-սանձ, հարգանք-ակնածանք:
7. Որտեղ անհրաժեշտ է, գրիր կրկնակ տառ.
7. Որտեղ անհրաժեշտ է, գրիր կրկնակ տառ.
1) տ-ալ, կ-անք, ծաղկափ-իթ, լուսա-իկ
2) ու-ամիտ, ծառու-ի, ա-ահայր, ըն-իմանալ
3) Հե-ադա, Աքի-ես, Հո-անդիա, Վիե-նա
4) ֆիննական, խշշալ, հովվերգություն, բալլադ
5) ի-սունական, բու-այական, բնօ-ան, մ-կահավ
6) ճռճ-ալ, միատա-, վշտա-ուկ, այ-ենական
8. Ո՞ր
շարքի բոլոր բառերում է գրվում ձ.
1) ար-ակ, բար-ր, փո-խ, ընթա-ք
2) ար-ունք, դեղ-ան, փոր-, ար-ան
3) բար-, դեր-ակ, հար-ակվել, դաղ-
4) դեղ-անիկ, պախուր-, օ-աձուկ, վր-ին
1) ար-ակ, բար-ր, փո-խ, ընթա-ք
2) ար-ունք, դեղ-ան, փոր-, ար-ան
3) բար-, դեր-ակ, հար-ակվել, դաղ-
4) դեղ-անիկ, պախուր-, օ-աձուկ, վր-ին
9. Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում օ.
1) մեղմ-րոր, հանր-գուտ, ոսկեզ-ծ, ան-դ
2) այս-ր, ան-թ, օրեց-ր, առ-ղջ
3) ապ-րինի, օրըստ-րե, վատ-որակ, հայ-րդի
4) բար-րակ, արագ-տն, ամեն-րյա, պարզ-րոշ
10. Ո՞ր շարքի բոլոր բառերի բաղադրիչներն են միասին գրվում.
1) քաջ (առողջ), փութ (եռանդ), աս (ու) լիս, տարե (ց) տարի
2) քարոզ (արշավ), տեղից (տեղ), հետ (կանչել), թել (ասեղ)
3) տուն (տեղ), փոխ (զիջում), կրակ (մարիչ), ձայն (ծպտուն)
4) ժամ (պատարագ), թոռն (որդի), գլուխ (հանել), ծովից (ծով)
11. Ո՞ր շարքի բառերի բառակապակցությունների բոլոր բաղադրիչներն են մեծատառով գրվում.
1) Մազե Կամուրջ, Գևորգյան Ճեմարան, Երևանի Պետական Համալսարան, Մեծ Մասիս
2) Ավարայրի Դաշտ, Հրազդան Գետ, Խոսրով Կոտակ,Սարդարապատի Ճակատամարտ
3) Դավիթ Անհաղթ, Նոր Գետիկավանք, Ռուսաստանի Դաշնություն, Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետություն
4) Անանիա Շիրակացի, Ամերիկացի Ճանապարհորդ, Ռշտունյաց Նախարար, Ալպյան Լեռներ
12. Ո՞ր բառում է շեշտը դրվում վերջին վանկի ձայնավորի վրա.
1) գրել տալ
2) ովևէ
3) երազ
4) գուցե
13. Ո՞ր շարքի բոլոր բառերն են անհոդակապ:
1) գարեջուր, պարընկեր, հայազգի
2) ազգընտիր, բազկաթոռ, փոշեհատիկ
3) սերմնագռավ, արքայազն, կարճալիք
4) հատընտիր, ադամորդի, աղեխարշ
14. Ո՞ր բառը կազմությամբ բարդ ածանցավոր չէ:
1) չվացուցակ
2) հնգամյա
3) արյունարբու
4) դյուրագրգիռ
Комментариев нет:
Отправить комментарий